Tuesday, June 3, 2014

Schimbarea programului de zbor la pachetele all-inclusive

  Uneori, se produc schimbari ale orarului de zbor in pachetul dumneavoastra all-inclusive. De ce? Se poate reclama schimbarea?

Aveti un pachet all-inclusive pe care l-ati ales nu numai pentru hotelul si plaja preferata dar si pentru ca are un program de zbor convenabil pentru dumneavoastra. Iata ca insa ca primiti o veste neplacuta - programul de zbor a fost schimbat iar noul program de zbor va poate pune in situatii dezagreabile: de exemplu sa plecati la ore pe care le considerati incomode, puteti pierde o parte din prima sau din ultima zi a pachetului sau puteti fi nevoiti sa asteptati mai multe ore decit in programul initial dupa eliberarea camereri pina la plecarea spre aeroport!
 

Ce este de facut?
Din pacate nimic. Una din conditiile exprimate clar de toti operatorii de pachete all-inclusive in Sud este exact aceasta: ca operatorul poate face modificari ale programului de zbor insa nu va purta nicio responsabilitate pentru neplacerile produse de acest eveniment. Este unul din compromisurile pe care suntem nevoiti sa le facem pentru a avea acces la pachete all-inclusive.

Din fericire, schimbarile orarului de zbor nu sunt foarte frecvente dar exista situatii in care acest lucru se intimpla si este bine sa stiti acest lucru. Este neplacut, frustrant dar singura posibilitate de a primi compensatii pentru intirzierea zborului (exista insa si aici conditii) este sa aveti o asigurare completa de calatorie, care sa cuprinda si anulare/intirziere/intrerupere etc. Cum spuneam insa, atentie - si asigurarile au conditii aplicabile, conditii specifice fiecarui asigurator.

Iata si citeva exemple ale operatorilor, "Termeni si conditii" unde se refera exact la acest aspect, al schimbarii programului de zbor:

Sunwing Vacations: http://www.sunwing.ca/terms-conditions.asp (engleza) sau http://www.sunwing.ca/fr/conditions-generales.asp (franceza)

Transat / Nolitours: http://www.transatholidays.com/en/Footers/Footer/Legal-notice?ID=FOOTERSEUCURITY&type=gamme&tmpl=GEN

Air Canada Vacations: http://vacations.aircanada.com/en/contact_us/terms_and_conditions

iar lista poate continua...

1 comment:

  1. Buna, Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care ar putea sa ma ajute sa fac o vraja pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa încerc, am a trimis vrajitorului prin po?ta ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a facut vraja ?i, surprinzator, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i m-am dus la el, a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, am promis ca oricui cunosc care are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, trimi?ându-l la singurul vrajitor real ?i puternic care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierduta
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de despar?ire
    7) Alunga?i un Iubit trecut
    8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau/ Vraja de loterie
    9) vrei sa-?i mul?ume?ti iubitul
    (ogagakunta@gmail.com)

    ReplyDelete