Friday, November 1, 2013

CUM SE FRUCTIFICA UN SUPER SPECIAL? (2011)


Super special 2011 - 29 zile de oferta speciala, 4 saptamini de informare permanenta, 560 rezervari, 520 bilete vindute (2 avioane pline!). Care e secretul?


La o diferenta de pret pentru biletele de avion intre 250 si 450 CAD fata de preturile regulare, specialul a permis celor care au cumparat bilete sa faca economii substantiale; daca pentru un cuplu economiile s-au situat intre 500 si 900 CAD in cazul familiilor cu 1 sau 2 copii, banii economisiti s-au ridicat intre 750 si 1800 CAD, sume deloc neglijabile.

Cumpararea biletelor in avans vine intotdeauna cu necunoscuta evolutiei pretului: "pretul e bun, cumpar insa mai tirziu poate mai scade" sau "am cumparat azi, dar daca peste o luna preturile scad"? In esenta preturile nu "scad" niciodata, ele reflecta foarte strict costurile pe care companiile aeriene le au pentru a permite exploatarea in conditii de siguranta si rentabilitate a curselor aeriene/avioanelor. Ofertele speciale puse pe piata permit companiilor aeriene incasarea de bani in avans iar cumparatorilor le permite accesul la preturi mai bune decit cele regulare. Conditia pentru ca aceste lucruri sa se intimple este accesul la informatie! In lipsa accesului la informatie nici compania aeriana nu poate vinde nici dumneavoastra nu puteti cumpara, iar aici intervine agentul de voiaj, in cazul de fata Teo Travel si Buletinul nostru informativ saptaminal. A subscrie (a cere inregistrarea) in baza noastra de date inseamna sa primiti toate aceste informatii despre preturi, oferte etc practic la dumneavoastra acasa, avind astfel la dispozitie un instrument care va permite sa economisiti timp de cautare a informatiei (pe internet de exemplu) si totodata ofera informatii corecte si concrete inclusiv din domeniul reglementarilor industriei aviatice.

Evident nimeni nu stie cind vor veni ofertele speciale deci nici noi nu o stim, insa noi va informam din primul moment al aparitiei acestora si va tinem la curent cu evolutia lor si a oricarui alt tip de produs turistic. Teo Travel face din Buletinul de Calatorie saptaminal instrumentul dumneavoastra de informare, planificare si chiar de economisire. Succesul acestui tip de informare periodica pe care noi am gindit-o pentru dumneavoastra se vede in cifre: 520 bilete vindute numai la acest special si inca multe altele la specialurile precedente. Sintem singura agentie de voiaj din Montreal care face acest serviciu de informare periodica si la obiect ba mai mult decit atit am inteles sa punem la dispozitia comunitatii doua pagini pe website-ul nostru (singurul in limba romana) pentru promovarea evenimentelor sau publicarea anunturilor de mica publicitate.

Nu ne mai ramine decit placuta sarcina de a multumi celor care cred in Teo Travel, in munca pe care o facem fie ca sint clientii nostri fideli sau pasageri, inclusiv clientilor nostri din Toronto, Ottawa, Quebec, Vancouver, Bucuresti, Sibiu, Cluj , Iasi s.a.m.d. care prefera sa apeleze la serviciile Teo Travel din Montreal! Multumim tuturor celor care au cumparat bilete in aceasta perioada de super special de vara si incheiem cu mentiunea ca premiul constind in contravaloarea unui bilet de avion va fi extras public in seara zilei de 19 Februarie la Serata Romaneasca de Martisor, in conditiile concursului desfasurat in perioada 12 Ianuarie-9 Februarie. Anuntul se va face pe site imediat dupa terminarea Seratei precum si in Buletinul de Calatorie din 22 Februarie 2011.
Va dorim o primavara frumoasa, oferte bune si nu uitati - informatia rapida si corecta inseamna bani economisiti si timp cistigat. Dumneavoastra sinteti abonat la Buletinul de Calatorie - prietenii si cunostintele dumneavoastra sint?

1 comment:

  1. Buna, Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care ar putea sa ma ajute sa fac o vraja pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa încerc, am a trimis vrajitorului prin po?ta ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a facut vraja ?i, surprinzator, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i m-am dus la el, a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, am promis ca oricui cunosc care are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, trimi?ându-l la singurul vrajitor real ?i puternic care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierduta
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de despar?ire
    7) Alunga?i un Iubit trecut
    8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau/ Vraja de loterie
    9) vrei sa-?i mul?ume?ti iubitul
    (ogagakunta@gmail.com)

    ReplyDelete