Friday, November 1, 2013

FASCINATIA ZARILOR


Probabil ca din totdeauna omul a raspuns tentatiei departarilor. In masura si posibilitatile timpurilor calatoriile au inceput probabil cu timiditatea necunoscutului – vor fi fost mai intii de la o asezare omeneasca la alta, apoi un pic mai departe – peste riul care delimita o tara, peste muntii care se asezau in fata orizontului si cine stie, poate chiar mai departe caci din vechime circulau povesti despre oameni care au ajuns la capatul lumii…
Calatoriile de azi nu numai ca sint evident total diferite fata de cele din trecut dar sint diferite si fata de cele de acum 10-20 ani sa zicem.

Ce este de fapt un voiaj?

O imbinare de timp agreabil, locuri de cunoscut, distante de acoperit, noutati, oameni, traditii, obiceiuri, gusturi noi, culori noi, sunete, gesturi si de ce nu, pot fi si noi prietenii. Daca un tur acum niste ani inca era o provocare fizica prin ritmul sustinut in care se desfasura, ei bine acum avem la indemina mai mult decit o singura optiune pentru un tur asa cum ni-l dorim; de la circuite cu activitate fizica gen drumetii, catzarari, traversari de ape la un tur relaxat care ne permite o mai buna imersie in ceea ce numim culoarea locala ei bine in orice formula s-ar desfasura, circuitele moderne nu numai ca satisfac dorinta de nou dar ne duc aproape de oameni si de locurile lor.

Azi beneficiem de mijloace de transport mai rapide, mai confortabile care fac din parcurgerea distantelor un timp agreabil petrecut in compania partenerului de voiaj sau intr-un grup. Avantajul dat de timpul de transport mai scurt se traduce printr-un plus de timp pentru explorare. Fiindca am ajuns la "timp" – am ajuns sa intelegem mai bine timpul si calitatea timpului petrecut cu folos; am pus in mijlocul planificarii circuitelor in egala masura obiectivele de vizitat si calatorul impreuna cu aspiratiile sale – am reusit astfel sa echilibram timpul planificat cu cel liber care va permite sa descoperiti "la pas" locurile pe care le vizitati. Am ajuns la "vizita" si aici ne intilnim cu oamenii locului – sint circuite in care veti face o oprire la masa ori o degustare de vinuri, brinzeturi, fructe etc in compania celor care le produc; aceste experiente va aduc mai aproape de culoarea si spiritul locului, de oamenii care fac posibile toate aceste lucruri. Am ajuns la "oameni" – sa nu uitam ghizii – ei nu sint acei oameni plictisitori care vorbesc intr-una la microfon si nu ne lasa sa ne odihnim sau sa ne bucuram de privelistea care se desfasoara in fata noastra; ei sint acei oameni care vin cu toata experienta si cunostintele lor pe care le pun la dispozitie pentru a creea repere vizuale, de memorie sau chiar repere afective. Apoi sa nu uitam de ghizii locali care vin cu aportul micilor "secrete" pe care ei le cunosc si le impartasesc bucurosi – istorii picante, coltisoare putin cunoscute dar interesante, un restaurant sau o cafenea pe care numai localnicii le cunosc si care ne primesc cu bucurie si mincaruri apetisante. Ghizii sint cei ce indruma, stiu sa imbine informatia cu talentul de a o transmite astfel incit sa ajunga la noi asa cum trebuie, sa ne placa si sa ne faca sa dorim sa aflam cit mai multe, ghizii sint cei care fac legatura sa spunem intre calator si calatoria sa!

Intre toate acestea stau si noile relatii, cunostinte, se pot lega prietenii, se cunosc oameni din toate colturile lumii si daca spuneti  ca asta nu are nicio legatura cu circuitele propriu-zise probabil ca aveti dreptate – dar cu siguranta este un plus si nu face decit sa intregeasca voiajul dorit, pregatit cu multa grija.
Un tur aduna cunostintele si expertiza multor oameni care muncind impreuna creeaza vacantele dorite, in confortul si siguranta dorita. In spatele fiecarui tur reusit sint ani de documentare, incercari, negocieri, cautari si nu in ultimul rind fiecare nou tur sau tip de tur vine ca un raspuns la cerintele dumneavoastra, cerinte care au fost insumate, analizate si apoi transpuse in realitate!

O calatorie trebuie sa fie si chiar este o experienta care mai apoi sa fie rememorata cu placere si bucurie. O excursie este mai mult decit o lista cu titlul "de vizitat", este un pas intr-o alta lume, este pasul peste riul care care delimita o tara, peste muntii care se asezau in fata orizontului si cine stie, poate chiar mai departe…
Pregatiti-va bagajele – pentru ca puteti parcurge lumea dintr-un capat in altul – cu pasul, cu avionul, trenul, autocarul, intr-un jeep sau pe un vas de croaziera!

1 comment:

  1. Buna, Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care ar putea sa ma ajute sa fac o vraja pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa încerc, am a trimis vrajitorului prin po?ta ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a facut vraja ?i, surprinzator, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i m-am dus la el, a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, am promis ca oricui cunosc care are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, trimi?ându-l la singurul vrajitor real ?i puternic care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierduta
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de despar?ire
    7) Alunga?i un Iubit trecut
    8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau/ Vraja de loterie
    9) vrei sa-?i mul?ume?ti iubitul
    (ogagakunta@gmail.com)

    ReplyDelete